Steun ons biogasproject!

Een centje groot of klein dat vinden de kindjes van Les Cajoutiers zeker fijn! BE04 3631 1411 9631

03 juli 2013

Fini!!


Na mijn drie weekjes Senegal (26 maart tot 16 april) zijn de biogasinstallatie en de nieuwe toiletten zo goed als af. De mannen hebben dus goed doorgewerkt! Ik ben dan ook heel trots om jullie het resultaat te tonen. 



Er resten nu enkel nog het vullen van de installatie en de opstart. Aangezien ik nu terug in België ben, kan ik dat niet persoonlijk doen, maar ik heb alle vertrouwen in  tuinmannen George en Justin en in bewaker Mousa van Les Cajoutiers.

Er zijn zoveel mensen die ik wil bedanken. Allereerst mijn promotor Wim Deferme en Guy Pansar voor het delen van hun theoretische en praktische kennis en om zelf de handen uit de mouwen te steken in Senegal. De familie Camara, voor de gastvrijheid en voor alle hulp bij het opbouwen van de installatie. Alle werkers, Ibou, Pap, Mousa, Ousmane, Eka en Bouba, voor het leveren van uitstekend werk. De mensen van Les Cajoutiers, niet alleen de leerkrachten, de directie, de chauffeurs, de tuinmannen en de wachter, maar ook de leden van de vereniging voor hun interesse in en hun steun aan het project. Waly, Mathilde en Antoine voor hun vriendschap en voor mijn fantastische verblijf in de Kenkeni. Iedereen die het project gevolgd heeft en die financieel heeft bijgedragen via de vereniging Biogas Warang. Mijn docenten aan de XIOS Hogeschool in Diepenbeek voor alle regelingen die zij getroffen hebben, zodat ik alle gemiste labo's en lessen makkelijk kon inhalen. En last but not least mijn familie en vrienden om er te zijn voor mij en mij te steunen in alles wat ik doe. Kortom un grand merci à tout le monde!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten